Ismét rosszul lett egy utas a reptéri expresszbuszon a zsúfoltság miatt, a sajnálatos eset ma reggel történt. Száznál is többen voltak a járaton, sokan csomagokkal, tovább fokozva a zsúfoltságot. Mire a busz 35 perc után megérkezett a reptérre, az elviselhetetlen körülmények miatt egy utas rosszul lett, mentőt azonban nem kért, mert sietnie kellett a repülőgépéhez.
Ezúton is jobbulást kívánunk az érintett ügyfélnek!
A fénykép egy másik, szintén a 100E vonalon közlekedő buszon készült.
Ez már a sokadik alkalom, hogy valaki rosszul lett a reptéri járaton. Kíváncsiak vagyunk, hogy vajon ettől végre leesik a tantusz a BKK vezetésének, és sűrítik a járatot, vagy esetleg ezt tekintik emelt szolgáltatási színvonalnak. A járat egy évvel ezelőtti indulása óta világos, hogy a 30 percenkénti közlekedés elégtelen – legalább 10 percenkénti sűrűség szükséges a 100E vonalon.
A képek április 12-én, kedden készültek, délelőtt 10 órakor (galéria).
Korábbi bejegyzéseink a 100E-n tapasztalható zsúfoltságról, és a megoldási lehetőségekről:
1. Novemberi bejegyzésünk a 100E-n szükséges fejlesztésekről
2. A Közlekedő Tömeg Egyesület javaslata a helyzet rendezésére