A Közlekedő Tömeg újabb sikere: sűrűbben közlekedik a 100E buszjárat!

2018. május 11. - Közlekedő Tömeg Egyesület

artboard_2.png

A Közlekedő Tömeg Egyesület tavaly november óta számos alkalommal felhívta a városvezetés figyelmét, hogy a 100E repülőtéri expresszbuszon elviselhetetlen a zsúfoltság, és a jelenlegi 30 helyett 10 percenkénti közlekedés volna szükséges. Két héttel ezelőtt pedig mi számoltunk be a sajtónak arról, hogy immár sokadik alkalommal lett rosszul egy ügyfél a tömegtől.

Mindezek után végre megtört a jég. Egyesületünk rendszeres kiállása, a fokozott médiaérdeklődés és a közelmúltban elhangzott szakértői nyilatkozatok megtették hatásukat: a főpolgármester mai sajtótájékoztatóján bejelentette, hogy május 18-ától egész nap 30 helyett 20 percenként fog közlekedni a buszjárat.

Vitathatatlan, hogy a 20 perces sűrűség valamelyest enyhíteni fogja a jelenleg abszolút méltatlan körülményeket, azonban ez nem több, mint egy részsiker. Továbbra is határozott meggyőződésünk, hogy amíg a járat 10 percnél ritkábban közlekedik, addig az embertelen zsúfoltság rendszeres marad.

image_uploaded_from_ios.jpg

Korábban átfogó javaslatot tettünk a járat fejlesztésére, melyből a városvezetés két elemet is megfogadott:az első busz jóval korábban, az utolsó busz pedig jóval később fog indulni annak érdekében, hogy az éjszakai repülők utasai is használhassák a buszjáratot.

Javaslataink között azonban további alapvető szempontok is szerepeltek. Többek között az összes ajtón engedélyezni kellene a felszállást, lehetővé kellene tenni a bankkártyás fizetést a felszállásnál, és a repülőtér felé is meg kellene állítani a 100E járatot az Astoriánál. Ameddig ezek, illetve a 10 percenkénti járatsűrűség nem kerülnek bevezetésre, addig nem beszélhetünk minőségi szolgáltatásról a repülőtéri expresszbuszon.

Korábbi videóink a járaton tapasztalható zsúfoltságról:

 

 

Korábbi bejegyzések a témában:

  1. Vitézy Dávid múlt heti bejegyzése a BKK és a reptér felelősségéről.
  2. A Közlekedő Tömeg Egyesület februári javaslata a 100E járat fejlesztésére.
  3. Korábbi összefoglalónk arról, hogy mi történt eddig.
  4. Beszámolónk a rosszul lett ügyfél esetéről.

Amennyiben hozzászólnál a bejegyzéshez, véleményedet szívesen fogadjuk a témában írt Facebook-posztunk alatt.